Velkommen til åpen skole

mørk skole

Torsdag 25. oktober 18.00- 20.00 inviterer vi til ÅPEN SKOLE på Gamlebyen.

Denne kvelden vil dere få mulighet til å bli bedre kjent med skolens dagligliv, mangfold og satsinger.

Det vil bli anledning til å kjøpe flotte elevarbeider, delta i spennende konkurranser samt kjøpe mat og drikke i en av våre fine kafeer.

Et viktig mål for kvelden er at elever, foresatte og ansatte kan møtes og ha det hyggelig sammen.

Pengene vi får inn denne kvelden går tradisjonen tro til årets TV-aksjon. Vi har ikke betalingsterminaler så vi ber primært om at dere tar med kontanter. Det er en pris på alt – kr. 5,- Fint om dere har "småpenger"

Det er imidlertid mulig å kjøpe en "VIPPS-pakke" til kr 50,- som kan brukes som betalingsmiddel rundt på de forskjellige stedene. Elevrådet selger disse ved Halvardsinngangen.

I år går TV-aksjonens innsamlede midler til Kirkens Bymisjons arbeid for å skape et varmere og mer inkluderende samfunn.

Vi ser fram til en hyggelig og meningsfull kveld på skolen.

Velkommen!

TV-aksjonen