Skoletannlegen

Skolebarn blir nå innkalt til tannlege etter bostedsadresse, ikke skoletilhørighet. Vi er i gang med å legge over til et annet system i disse dager, men det kan ta litt tid før dette er på plass. Vi kommer fremover til å dele opp tilhørighet etter grunnkrets, men det kommer til å forbli ganske likt som i dag.

De barna som sokner til Gamlebyen skole, hører stort sett til Tøyen tannklinikk.
Tannklinikken har adresse i Kjølberggata 31 (inngang fra Brinken), og har åpningstid man-fre 8-1530.
Tlf: 23 43 00 60

Dersom man er i tvil om hvor man tilhører, kan man ta kontakt med Tøyen, så kan de evt. være behjelpelige med å finne frem til riktig klinikk.

Det er også akutt beredskap alle dager kl. 13.00–15.00 på Spesialavdelingen for tannskader i tannklinikken Tøyen senter.

• Adresse: Kolstadg.18
  • Telefon 23 43 01 00

Les mer om tannhelse og tannlege på Oslo kommunes nettsider